Дата розміщення: 25.04.2013

Річний звіт за 2012 рік

16. Відомості про аудиторський висновок

Найменування аудитора (аудиторської фірми): ФОП Попович Олена Андріївна
Код за Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України: д/н
Номер, серія, дата видачі свідоцтва про внесення до реєстру аудиторських фірм та аудиторів, виданого Аудиторською палатою України:№2840 від 28.02.2002 р.
Останній звітний період за який проведений аудит фінансової звітності: 2012 рік (01.01.2012 - 31.12.2012).

Аудиторський висновок (звіт незалежного аудитора)
щодо фінансової звітності
Приватного акціонерного товариства
«Транссервіс»
за 2012рік

Адресат – Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку України
Керівництву ПрАТ «Транссервіс»
Акціонерам ПрАТ «Транссервіс»


Згідно з договором № 03/А/3 від 15 березня 2013 року, мною аудитором Попович Оленою Андріївною, проведено аудиторську перевірку фінансового звіту суб’єкту малого підприємництва за 2012рік – ф. № 1-м «Баланс», ф.№ 2-м «Звіт про фінансові результати» - Приватного акціонерного товариства «Транссервіс» з метою виказування незалежної думки відносно достовірності фінансової звітності в усіх суттєвих аспектах та відповідності даним бухгалтерського обліку та адекватності відображення результатів господарювання за 2012 р.

Основні відомості про емітента:

Повне найменування Приватне акціонерне товариство «Транссервіс»
Код за Єдиним державним реєстром підприємств та організації України.
19272758
Місцезнаходження
69600 м. Запоріжжя, Шевченківський р-н, вул. Базова,буд.3-Б
Дата державної реєстрації 21.01.1994р. № 1 103 120 0000 001179


Опис аудиторської перевірки, у якому зазначається, що аудит було здійснено відповідно до МСА та цих Вимог, надається перелік фінансових звітів, які складають повний комплекс фінансової звітності, із зазначенням дати або періоду, за який вони складені, а також зроблено описання важливих аспектів облікової політики та інші примітки до фінансової звітності.

Джерелом аудиторської перевірки за період з 01.01.2012р. по 31.12.2012р. були вибрані наступні документи :

- Фінансовий звіт у складі фінансового звіту суб’єкту малого підприємництва за 2012 рік ;
- Вибірково первинні документи, регістри синтетичного та аналітичного, обліку, зведені облікові документи, що відображають господарські операції за період з 01.01.2012р. по 31.12.2012р.

Ми провели аудиторську перевірку згідно з вимогами Закону України „ Про аудиторську діяльність та Міжнародними стандартами аудиту контролю якості, аудиту,огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг (видання 2010року), які прийняті в якості Національних стандартів аудиту в Україні. При проведені аудиторської перевірки аудитор керувався Законом України «Про аудиторську діяльність» Законом України «Про акціонерні товариства», Цивільним кодексом України, Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Вимогами до аудиторського висновку при розкритті інформації емітентами цінних паперів (крім емітентів облігацій місцевої позики), затверджених рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1360 від 29.09.2011 року ,та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 28 листопада 2011 р. за № 1358/20096. Міжнародні стандарти аудиту стандарти вимагають від нас дотримання етичних вимог, а також планування й виконання аудиторської перевірки для отримання достатньої впевненості, що фінансові звіти не містять суттєвих викривлень.

Описання важливих аспектів облікової політики та інші примітки до
фінансової звітності

Облікова політика на підприємстві протягом 2012 року є незмінною. Згідно з Наказом про облікову політику та організацію бухгалтерського обліку № 01 від 02.01.2012р. важливі аспекти облікової політики :

І. Організація бухгалтерського обліку

1.1. Бухгалтерський облік здійснюється бухгалтерією підприємства, яку очолює головний бухгалтер.
1.2. Кількісний та якісний склад бухгалтерії визначається штатним розписом і затверджується окремим наказом керівника підприємства.
2. Права й обов'язки головного бухгалтера та всіх посадових осіб бухгалтерії визначаються Законом про бухгалтерський облік, цим наказом та затвердженими посадовими інструкціями.
2.1. Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону про бухгалтерський облік головний бухгалтер підприємства:
2.1.1. забезпечує дотримання на підприємстві встановлених єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку, складання й подання у встановлені строки фінансової звітності;
2.1.2. організовує контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій;
2.1.3. бере участь в оформленні матеріалів, пов'язаних із недостачами та відшкодуванням втрат від недостач, крадіжок і псування цінностей підприємства.
2.2. Розпорядження головного бухгалтера, які стосуються становлення та ведення бухгалтерського обліку на підприємстві, є обов'язковими для виконання усіма структурними підрозділами й усіма працівниками підприємства.

II. Ведення бухгалтерського обліку

1. Бухгалтерський облік на підприємстві здійснюється із застосуванням комп'ютерної бухгалтерської програми 1С: Бухгалтерія.
2. З метою забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку й звітності проводити інвентаризацію активів та зобов'язань відповідно до статті 10 Закону про бухгалтерський облік та інших нормативних документів.

III. Принципи і методи відображення у бухгалтерському
обліку окремих активів і господарських операцій

1. Основні засоби

Відповідно до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 7 "Основні засоби" підприємством обрано метод нарахування амортизації прямолінійний з використанням норм згідно з п.п. 145.1.5 Податковим кодексом України. Вартісну ознаку предметів, що належать до малоцінних необоротних матеріальних активів, встановлено у сумі до 2500 грн . Амортизацію за МНМА нараховується 100 % при вводі в експлуатацію.

2. Нематеріальні активи

Відповідно до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 8 "Нематеріальні активи" підприємством обрано прямолінійний метод нарахування амортизації нематеріальних активів. При цьому ліквідаційну вартість прирівнюємо до нуля.

3. Запаси

Первинна вартість запасів визначається відповідно до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 9 "Запаси". Списання матеріалів здійснюється за методом ФІФО Вартість малоцінних та швидкозношуваних предметів, що передані в експлуатацію, списується з балансу з подальшою організацією оперативного кількісного обліку таких предметів за місцями експлуатації відповідальними особами протягом строку їх фактичного використання.

4. Дебіторська заборгованість

Згідно з Положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 10 "Дебіторська заборгованість" поточна дебіторська заборгованість за продукцію, товари, послуги включається до підсумку балансу за чистою реалізаційною вартістю. Для визначення чистої реалізаційної вартості на дату балансу обчислюється величина сумнівних боргів у разі виникнення сумнівної заборгованості.

5. Зобов'язання

Згідно з Положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 11 "Зобов'язання" зобов'язання визнається, якщо його оцінка може бути достовірно визначена та існує ймовірність зменшення економічних вигод у майбутньому унаслідок його погашення. Поточні зобов'язання відображаються за сумою погашення.

6. Дохід

Дохід визнається і оцінюється згідно з вимогами Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 15 "Дохід".

7. Витрати

Згідно з Положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 16 "Витрати", витрати відображаються у балансі одночасно із зменшенням активів або збільшенням зобов'язань, а у Звіті про фінансові результати - одночасно з доходами, для отримання яких вони понесені.
Витрати підприємство відображає згідно з вимогами П(С)БО 16 та вимогами Податкового кодексу України. Для узагальнення інформації про витрати підприємства використовується бухгалтерський клас рахунків 9.

IV. Виправлення помилок і зміни у фінансових звітах

Згідно з Положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 6 "Виправлення помилок і зміни у фінансових звітах" виправлення помилок, допущених при складанні фінансових звітів у попередніх періодах, здійснюється шляхом коригування сальдо нерозподіленого прибутку на початок звітного року.
Виправлення помилок, які відносяться до попередніх періодів, передбачає повторне відображення відповідної порівняльної інформації у фінансовій звітності.

Опис відповідальності управлінського персоналу за підготовку та достовірне представлення фінансових звітів

Управлінський персонал несе відповідальність за складання цієї фінансової звітності відповідно до П(С)БО . Управлінський персонал також несе відповідальність за такий внутрішній контроль, який він визначає потрібним для того, щоб забезпечити складання фінансової звітності, що не містить суттєвих викривлень унаслідок шахрайства або помилки.

Опис відповідальності аудитора за наданням висновку стосовно фінансових звітів
Нашою відповідальністю є висловлення думки щодо цієї фінансової звітності на основі результатів проведеного нами аудиту. Ми провели аудит відповідно до Міжнародних стандартів аудиту. Ці стандарти вимагають від нас дотримання етичних вимог, а також планування й виконання аудиту для отримання достатньої впевненості, що попередня фінансова звітність не містить суттєвих викривлень.

Аудит передбачає виконання аудиторських процедур для отримання аудиторських доказів стосовно сум та розкриттів у фінансовій звітності. Вибір процедур залежить від судження аудитора, включаючи оцінку ризиків суттєвих викривлень попередньої фінансової звітності внаслідок шахрайства або помилок. Виконуючи оцінку цих ризиків, аудитор розглядає заходи внутрішнього контролю, що стосуються складання суб’єктом господарювання фінансової звітності з метою розробки аудиторських процедур, які відповідають обставинам, а не з метою висловлення думки щодо ефективності внутрішнього контролю суб’єкта господарювання. Аудит включає також оцінку відповідності використаних облікових політик, прийнятність облікових оцінок, виконаних управлінським персоналом, та оцінку загального подання фінансової звітності.
Концептуальна основа фінансової звітності, використана для підготовки фінансових звітів визначається національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку в Україні, затвердженими Міністерством Фінансів України. Концептуальною основою фінансової звітності, яку використано для підготовки фінансових звітів, є законодавство України

Ми вважаємо, що отримали достатні та прийнятні аудиторські докази для висловлення нашої думки.



Підстава для висловлення умовно-позитивної думки

МСА вимагають від аудитора оцінити чи є обґрунтованими оцінки, у тому числі облікові оцінки за справедливою вартістю. У зв’язку з тим, що ПрАТ «Транссервіс» переоцінка основних засобів, можливість якої передбачена П(С)БО 7 «Основні засоби», не здійснювалася, аудитор не може вважати, що такі необоротні активи повною мірою відповідають їхній справедливій вартості станом на 31.12.2012 р.
При цьому мінімально допустимий строк корисного використання основних засобів, відноситься до облікових оцінок управлінського персоналу. У зв’язку з цим аудитор не мав можливості оцінити, чи є обґрунтованими або викривленими облікові оцінки, у тому числі облікові оцінки за справедливою вартістю, у фінансовій звітності у контексті застосовної концептуальної основи фінансової звітності. Відповідно аудитор не мав змоги визначити чи була потреба в коригуванні вартості основних засобів та фінансового результату Товариства.
У той же час аудитор допускає, що зазначені викривлення можуть бути суттєвими, проте вважаю, що вони не є всеохоплюючими.

Умовно-позитивна думка

На мою думку, за винятком впливу питання, про яке йдеться у параграфі «підстава для висловлення умовно-позитивної думки», фінансові звіти справедливо та достовірно відображають фінансовий стан, інформацію про реальний стан активів та пасивів Приватного акціонерного товариства «Транссервіс» станом на 31 грудня 2012р., його фінансові результати за 2012 рік згідно з Положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку України та відповідає чинному законодавству України щодо організації бухгалтерського обліку та звітності в Україні.


Додатковий розділ щодо вимог законодавчих та нормативних актів

Інша допоміжна інформація

Ми висловлюємо думку щодо іншої додаткової інформації, надання якої обумовлено Вимогами до аудиторського висновку при розкритті інформації емітентами цінних паперів (крім емітентів облігацій місцевої позики), затверджених рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1360 від 29.09.2011 року ,та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 28 листопада 2011 р. за № 1358/20096 .

Щодо відповідності вартості чистих активів вимогам чинного законодавства, а саме частині третій статті 155 Цивільного кодексу України (стосовно акціонерних товариств) або частині четвертій статті 144 Цивільного кодексу України (стосовно товариств з обмеженою відповідальністю).

Для врахування чистих активів аудитор керувався Методичними рекомендаціями щодо визначення вартості чистих активів акціонерних товариств № 485 від 17.11.2004р. та даними бухгалтерської звітності відповідно до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку № 25 «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва».
Чисті активи ПрАТ «Транссервіс» станом на 31.12.2012р. складають 882,9 тис. грн., що більше від Статутного капіталу підприємства на 882,5 тис. грн.

На мою думку, чисті активи ПрАТ «Транссервіс» станом на 31.12.2012р. більше Статутного капіталу , заявленого та сплаченого підприємством , що відповідає вимогам діючого законодавства України.

Щодо наявності суттєвих викривлень між фінансовою звітністю, що підлягала аудиту, та іншою інформацією, що розкривається емітентом цінних паперів та подається до Комісії разом з фінансовою звітністю (МСА 720 Відповідальність аудитора щодо іншої інформації в документах, що містять перевірену аудитором фінансову звітність»)


Під час виконання завдання аудитор здійснив аудиторські процедури щодо виявлення наявності суттєвих невідповідностей між фінансовою звітністю, що підлягала аудиту, та іншою інформацією, що розкривається емітентом у відповідності з МСА 720 «Відповідальність аудитора щодо іншої інформації в документах, що містять перевірену аудитором фінансову звітність».

Наявність суттєвих викривлень між фінансовою звітністю, що підлягала аудиту, та іншою інформацією, що розкривається емітентом цінних паперів та подається до Комісії разом з фінансовою звітністю (МСА 720 Відповідальність аудитора щодо іншої інформації в документах, що містять перевірену аудитором фінансову звітність» в фінансовій звітності за 2012 рік ПрАТ «Транссервіс» - відсутня.

Щодо виконання значних правочинів (10 і більше відсотків вартості активів товариства за даними останньої річної фінансової звітності) відповідно до Закону України «Про акціонерні товариства».

Аудитор виконав процедури на відповідність діючому законодавству суми мінімального правочину, та встановив наступне.
Загальними зборами акціонерів від 17.01.2012 року (протокол №1) прийнято наступне рішення по шостому питанню порядку денного, попереднє схвалення значних правочинів, які можуть вчинятися товариством протягом не більш як одного року з дати прийняття такого рішення, із зазначенням характеру правочинів та їх граничної суми вартості, надання повноважень на укладання таких правочинів:
Постановили попередньо схвалити наступні важливі правочини, які можуть вчиняти ПрАТ «Транссервіс» протягом не більше як одного року з дати прийняття такого рішення:
1. Придбання будівельних матеріалів (сукупна гранична вартість 200 тис. грн.).
2. Будівельні роботи (сукупна гранична вартість 300 тис. грн.).
Загальними зборами акціонерів від 27.04.2012 року (протокол №2) прийнято наступне рішення по шостому питанню порядку денного, саме попереднє схвалення значних правочинів, які можуть вчинятися товариством протягом не більш як одного року з дати прийняття такого рішення, та надання повноважень на укладання таких правочинів:
Постановили попередньо схвалили наступні важливі правочини, які можуть вчиняти ПрАТ «Транссервис» протягом не більше як одного року з дати прийняття такого рішення:
1. Фінансування будівництва та введення об’єктів до експлуатації по вул. Чарівній та Базовій (сукупна гранична вартість три мільйони грн.) Уповноважити здійснювати дію щодо забезпечення укладання та підписання таких правочинів директора Товариства.
Згідно з прийнятих на зборах рішенням, підприємством в 2012 році проводились будівельні роботи на будівництві торговельного комплексу по вул. Чарівна м. Запоріжжя (р-н зупинки "Магазин №54" , дозвіл на початок робіт від 15.06.2011р. рег. № ЗП08311005795, а також будівництво пункту технічного обслуговування автомобілів на території ПрАТ «Транссервіс» по вул. Базова , 3 «Б»
Для фінансування будівництва Підприємство отримало безвідсотковий заїм на зворотній основі від фізичних осіб.
В ПрАТ «Транссервіс» протягом 2012р. інших значних правочинів 10 і більше відсотків вартості активів товариства за даними фінансової звітності за 2012р. не було.

Щодо стану корпоративного управління, у тому числі стану внутрішнього аудиту відповідно до Закону України «Про акціонерні товариства».

Згідно рішення загальних Зборів акціонерів від 17.01.2012р. (Протокол № 1) назву Товариства змінено з АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ЗАКРИТОГО ТИПУ «ТРАНССЕРВІС» на ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ТРАННСЕРВІС» а статутні документи викладено у відповідності з вимогами Закону України «Про акціонерні товариства» № 514-V від 17.09.2008р.. новий статут зареєстровано Виконавчим комітетом Запорізької міської ради Запорізької області 21.03.2012р., номер запису № 11031050016001179.

Щодо стану корпоративного управління, у тому числі стану внутрішнього аудиту відповідно до Закону України «Про акціонерні товариства».

Формування складу органів корпоративного управління ПрАТ «Транссервіс» здійснюється відповідно до:
- розділу IX та XI Статуту, затвердженого Протоколом загальних зборів акціонерів Товариства № 1 від 17.01.2012 року;
- Положення про Наглядову Раду, яке затверджено Протоколом загальних зборів акціонерів Товариства № 1 від 17.01.2012 року;

Протягом звітного року в ПрАТ «Транссервіс» функціонували наступні органи корпоративного управління:
- загальні збори акціонерів,
- наглядова рада,
- директор

Створення ревізійної комісії та служби внутрішнього аудиту не передбачено внутрішніми документами акціонерного товариства.
Посада Корпоративного секретаря не запроваджена.

Кількісний склад сформованих органів корпоративного управління відповідає вимогам Закону України „ Про акціонерні товариства” , Статуту та відповідним Положенням функціонування органів корпоративного управління регламентується нормами Статуту та відповідних Положень.
Щорічні загальні збори акціонерів проводились в термін, визначений Законом України "Про акціонерні товариства" – до 30 квітня.
Фактична періодичність засідань наглядової ради відповідає термінам, визначеним Законом України "Про акціонерні товариства" та вимогам Статуту – не рідше одного разу на квартал.
Протягом звітного року директор Товариства здійснював поточне управління фінансово-господарською діяльністю в межах повноважень, які встановлено Статутом акціонерного товариства.
За результатами виконаних процедур перевірки стану корпоративного управління, відповідно до Закону України "Про акціонерні товариства", можна зробити висновок:
1) прийнята та функціонуюча система корпоративного управління у товаристві відповідає вимогам Закону України "Про акціонерні товариства" та вимогам Статуту.
2) "Інформація про стан корпоративного управління", наведена у річному фінансовому звіті, складена в усіх суттєвих аспектах відповідно до вимог "Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів", затверджених рішенням Комісії від 30.10.2009 №1355, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 25.01.2010 р. за № 80/17375.

- Таким чином, Органами управління та контролю Товариства є - загальні збори акціонерів,
- наглядова рада,
- директор
Таким чином, корпоративний стан ПрАт «Транссервіс» у цілому відповідає вимогам Закону України «Про акціонері товариства» та Статуту підприємства.

Щодо ідентифікації та оцінки аудитором ризиків суттєвого викривлення внаслідок шахрайства на рівні фінансової звітності (МСА 240 «Відповідальність аудитора, що стосується шахрайства, при аудиті фінансової звітності»).

Під час виконання процедур оцінки ризиків і пов’язаної з ними діяльності для отримання розуміння суб’єкта господарювання та його середовища, включаючи його внутрішній контроль, як цього вимагає МСА 315 «Ідентифікація та оцінка ризиків суттєвих викривлень через розуміння суб’єкта господарювання і його середовища», аудитор виконав процедури необхідні для отримання інформації, яка використовуватиметься під час ідентифікації ризиків суттєвого викривлення внаслідок шахрайства. Аудитором були подані запити до управлінського персоналу , які на думку аудитора, можуть мати інформацію, яка, ймовірно, може допомогти при ідентифікації ризиків суттєвого викривлення в наслідок шахрайства або помилки. Аудитором були проведені аналітичні процедури. Аудитором були виконані спостереження та перевірка. Аудитор отримав розуміння, зовнішніх чинників, діяльності суб’єкта господарювання, структуру його власності та корпоративного управління, структуру та спосіб фінансування, облікову політику, цілі та стратегії і пов’язані з ними бізнес-ризики, оцінки та огляди фінансових результатів.
Для оцінки ризиків суттєвих викривлень внаслідок шахрайства аудитор використав своє професійне судження та :
а) ідентифікував ризики шахрайства шляхом розгляду інформації, отриманої під час процедур оцінки ризиків, та вивчання класів операцій ,залишків на рахунках та розкриттів у фінансових звітах;
б) співвідніс ідентифіковані ризики шахрайства з тим, що може виявитись невірним на рівні тверджень;
в) розглянув вірогідну величину потенційного викривлення включно з можливістю, що ризик може призвести до численних викривлень, та вірогідністю фактичної наявності самого ризику.
На протязі аудиторської перевірки за 2012рік ( під час виконання аудиторських процедур), аудитор отримав розуміння системи контролю, які були розроблені та впроваджені управлінським персоналом товариства для запобігання та виявлення шахрайства. Отримання такого розуміння, використання свого професійного судження та виконання усіх вищевказаних процедур ідентифікації та оцінки ризиків аудитором викривлення фінансової звітності товариства внаслідок шахрайства не встановлено.
Таким чином, аудитор не отримав доказів стосовно суттєвого викривлення в ПрАТ «Транссервіс» у 2012р. внаслідок шахрайства.

Використання управлінським персоналом припущення про безперервність діяльності товариства на основі проведеного фінансового аналізу діяльності товариства згідно з МСА 570 «Безперервність».

Управлінський персонал ПрАТ «Транссервіс» здійснював оцінку суб’єкту господарювання безперервно продовжувати діяльність, фінансова звітність за 2012 рік складена на основі припущення про безперервність.


Інформація про дії, які відбулися протягом 2012 року та можуть вплинути на фінансово-господарський стан емітента та призвести до значної зміни вартості його цінних паперів, визначених частиною першою статті 41 Закону України „Про цінні папери та фондовий ринок”:

17.01.2012р. Загальними зборами акціонерів Товариства прийнято рішення про зміну складу посадових осіб емітента, а саме:
1. Звільнений (на підставі рішення загальних зборів у зв'язку із скасуванням посади ревізора) з посади ревізора Комашко Валерій Давидович, паспорт СВ №506582 виданий 29.01.2002р. Шевченківським РВУ МВС України в Запорізькій області; володіє часткою у статутному капіталі емітента у розмірі 76.5133%; на посаді перебував 6 років та 4 місяці; непогашеної судимості за корисливі та посадові злочини немає. Замість звільненої посадової особи на посаду ревізора нікого не призначено.
2. Призначений (у зв`язку з запровадженням в товаристві наглядової ради та вакантністю посади) Голова наглядової ради Комашко Валерій Давидович, паспорт СВ №506582 виданий 29.01.2002р. Шевченківським РВУ МВС України в Запорізькій області; володіє часткою у статутному капіталі емітента у розмірі 76.5133% (3059 акцій); попередні посади: зам. директора, комерційний директор, голова правління; посадову особу призначено терміном на 3 роки; непогашеної судимості за корисливі та посадові злочини не має.
3. Призначена (у зв`язку з запровадженням в товаристві наглядової ради та вакантністю посади) член наглядової ради Комашко Наталія Львівна, паспорт СВ №506583 виданий 29.01.2002р. Шевченківським РВУ МВС України в Запорізькій області; володіє часткою у статутному капіталі емітента у розмірі 0.0750% (3 акції); попередні посади: музикальний керівник, зав. виробництвом; посадову особу призначено терміном на 3 роки; непогашеної судимості за корисливі та посадові злочини не має.

За даними підприємства, інших фактів особливої інформації, визначених частиною першою статті 41 Закону України „ Про цінні папери та фондовий ринок”, які можуть вплинути на фінансово-господарський стан емітента ПрАТ «Транссервіс» та призвести до значної зміни вартості його цінних паперів, протягом 2012 року не було.
Основні відомості про аудитора:

Прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи
Попович Олена Андріївна
Номер і дата видачі Свідоцтво про внесення до Реєстру аудиторських фірм та аудиторів, які одноособово надають аудиторські послуги, виданого Аудиторською палатою України;
№2840 видане рішенням Аудиторської палати України від 28 лютого 2002 року за № 107, продовжене рішенням Аудиторської палати України від 22 грудня 2011 року за № 244/4
Номер і дата видачі сертифіката аудитора, виданого Аудиторською палатою України; Сертифікат серії А № 005097, виданий рішенням Аудиторської палати України №107 від 28 лютого 2002 року, який чинний до 28.02.2016р.
Місце проживання фізичної особи
69097, м. Запоріжжя, вул. Лахтінська, буд.4, кв. 46.
Телефон (факс) фізичної особи.
061-277-30-41





Основні відомості про здійснення договору на проведення аудиту

Дата і номер договору на проведення аудиту
15.03.2013р. № 03/А/3
Дата початку проведення аудиту
Дата закінчення проведення аудиту

20.03.2013р.
11.04.2013р.



ФОП Аудитор О.А. Попович
Сертифікат аудитора серія А№ 005097,
наданий рішенням АПУ№ 107 від 28.02.2002 року,
чинний до 28.02.2016р.

Дата надання аудиторського висновку (звіту) - 11 квітня 2013 року
Адреса аудитора - 69097, м. Запоріжжя,
вул. Лахтінська, б. 4, кв. 46